kickisvardag

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Kicki - 4 december 2013 22:00

  


Ni minns väl att jag tidigare skrev om mitt letande efter en passande klänning till dess att vi ska till Wallmans i Åre. Alla de klänningar jag hittat på olika sighter har varit slutsålda i min storlek så jag började faktiskt få riktig panik. Idag tänkte jag att jag skulle kolla på Kupan om de hade något som kunde passa mig. Och vet ni....Jag hittade en klänning där som jag direkt när jag såg den tyckte om.


Hoppade in i provhytten och provade och den passade mig   så nu är jag riktigt glad. I morgon kväll bär det iväg till Åre och det ska bli riktigt roligt. Jag ska försöka hinna slänga in ett snabbt inlägg i morgon med foto när jag är klädd och färdig annars får jag skriva på fredag förmiddag för vi kommer ju hem sent på natten från Åre.


För övrigt så har gubben och jag haft bröllopsdag idag. Det är 15 år sen vi gifte oss. Dagen har varit lugn och fin.


I söndags fick jag nya foton på lillvovsingen   han växer och mår gott och kommer att bli så himla fin. Jag längtar så himla mycket efter att få fara ner och hämta hem honom.


  Klänningen som jag hittade på Kupan

  Här är Boss på väg till sin goskudde   Boss älskar sin myskudde   Boss ligger och vilar och mår gott

  Hej på er, ser ni hur fint jag sitter :)


Nu ska jag snart hoppa i säng.


 

Presentation


Kvinna i sina bästa år som skriver om sin vardag :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards