kickisvardag

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Kicki - 31 december 2013 09:07

  

Sista dagen på detta år. I tidigare inlägg har jag summerat året som till stor del har varit ett bra år. 2014 kommer att bli bra det också.


Nu är det bara 13 dagar kvar tills jag ska åka ner till Halmstad och hämta hem Boss.


 

Klockan 09.45 måndagen den 13 januari lyfter flyget från Östersund, mellanlandar i Bromma för att slutligen landa i halmstad 14.10 Carina och jag får en stund när vi kan prata och så innan det är dags att kliva på planet hem till Östersund igen, det lyfter 16.05 och återigen mellanlandar på Bromma och landar slutligen hemma i Östersund 19.55 Kommer bli en riktig resdag men med en belöning som är värd mer än något annat.


   

Detta var de två senaste fotona jag fått av Carina på lillkillen.


Igår monterade vi hundburen som vi ska ha i bilen. Vi köpte en i storlek large så att han kan röra sig i den. Nu ska det bara städas undan lite bak i volvon och så ska buren in dit och en mjuk filt på plats sen är den redo. Det enda vi saknar nu är matskålar till honom, men det ska vi fixa innan jag hämtar hem honom.


Jag kommer att spendera en del av nyårsaftonens timmar på jobbet. Mellan 15.30-21.30 och i morgon är jag ledig så jag kan ju faktiskt hålla mig vaken till tolvslaget. Är även ledig på torsdag, sen blir det jobbarhelg igen.


Har kollat i lönesystemet och sett att min semester är beviljad så nu är allt klart inför Boss ankomst hem till oss. Hela första veckan skall jag vara hemma med honom och bara pussas och mysa och gosa   


Ytterligare en bra sak som händer 2014 är att min dotter Clarry flyttar hem till Östersund igen. Hon trivdes inte så bra i Oskarsström och började längta hem och nu har de äntligen lyckats finna en lägenhet till henne här i stan som hon skrivit kontrakt på.

Ska bli så himla skönt att få hem henne igen.


Nu avslutar jag detta årets sista inlägg med ett stort och rungande


GOTT NYTT ÅR!!!!!


 

Presentation


Kvinna i sina bästa år som skriver om sin vardag :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards