kickisvardag

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Kicki - 10 december 2013 09:05

God Morgon!

Idag har jag en ledig dag så nu orkar jag äntligen skriva ett inlägg i min blogg. Jag har ju jobbat hela helgen och hade en delad tur på lördagen och så avslutade jag helgens jobb med ett 7-16 pass igår och då är jag rätt slut i kroppen. Somnade tidigt igår kväll så det blev inget bloggande.


 

Så här blev resultatet när jag satte på mig den nya klänningen jag tänkte ha på mig när vi åkte till Wallmans. Jag var ganska nöjd i alla fall.


Kvällen var riktigt bra. Det var en bra show med mycket blandad musik som skulle passa alla åldrar i publiken och maten var underbart god.


     

Visst ser det väl gott ut. Tyvärr minns jag inte helt vad som serverades, har ju teflonminne ibland ;) men till förrätten var det i alla fall en tartar på renkött, himmelskt gott och så en fin bit oxfilé till varmrätten som var riktigt mör och god. Efterrätten var någon sorts mousse med vit choklad och så kaffe till det. Gott var det i alla fall.


   

Till vänster två av samordnarna på vårat jobb, Paula och Malin och till höger två av killarna som uppträdde på Wallmans. Blev inte så många bra bilder, svårt att ta kort i lokalen, blev många bilder som blev dåliga. En rolig kväll hade vi i alla fall. Bussen hem gick strax efter 23 och jag kom hem omkring 1 på natten. Somnade gott och kände mig glad att jag skulle börja jobba 15.30 på fredagen.


Nya foton på Boss har jag fått från Carina också. Han är så himla söt den lille killen. Han är en litet matvrak får jag rapport om och så har han en goseapa som han verkligen älskar.

I söndags blev han 4 veckor så nu är vi vid halvtid innan han är leveransklar :)


 Här myser han med sin lilla goseapa

    Ser ni vilken rund och go mage han har lillkillen :)


 

Hej på er! Snart får jag komma hem till min nya familj :)


Ha en Fin dag


Puss o Kram

Presentation


Kvinna i sina bästa år som skriver om sin vardag :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards