kickisvardag

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Kicki - 11 december 2013 22:45

Gokväll!


Idag gratulerar jag min yngsta dotter Carolina som fyller 24 år   


 

Jag hoppas att hon har haft en toppendag med nära och kära   


Det har ju varit en lite speciell dag idag med tanke på datumet, 11-12-13 :)

Klockan 14.15.16 var jag på jobbet och var hos en av våra vårdtagare. Vi satt och pratade om detta speciella datum och lite om vädret som är konstigt. Vinter ska det ju vara men idag hade vi nästan +8 här i Östersund så det blev lite blaskigt och halkigt på gångvägarna.


Fick även ett tråkigt meddelande idag av min mor.

Min morbror har somnat in igår den 10 December, 75 år gammal.

Vila I Frid Morbror Berndt


  Fotot är taget på mina föräldrars balkong och kvinnan är min morbrors hustru.


Det här året har både min mamma och pappa förlorat syskon. Pappa förlorade sin lillebror Åke i juni och nu mamma sin bror. Tråkigt att de vi håller av måste lämna oss, men så är det ju här i livet. Vi får tänka på alla glada stunder.


I morgon jobbar jag kväll så då kan jag få lite sovmorgon. Det känns skönt. Jag är ganska trött nuförtiden. Ska ringa till HC i morgon och kolla när sjutton jag ska få svar på blodproverna som togs den 27 september!!


Hoppas ni mina kära vänner mår bra.


Puss o Kram


Presentation


Kvinna i sina bästa år som skriver om sin vardag :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards